Sunday, August 2, 2009

Eesmärgiks rahulolu...

Minu unistuseks on võimete 100-protsendiline realiseerimine. Tahan, et karjääri lõppedes ei jääks midagi hinge kriipima, lõppsihiks on tõdemus, et kõik mis minu võimuses, sai tehtud ja kahetseda pole midagi. Just see tunne on peamine, saavutatud tiitlid ja ajad ei ole primaarsed, tähtis on tunne ja rahulolu tehtust!

Sellest eesmärgist lähtudes püüdlengi pideva arengu suunas, üritades iga päev olla vaimselt ja füüsiliselt tugevam kui eile. Sellest eesmärgist avaldub jõud mis paneb käima ja edasi püüdlema!

Kõige rahulikum olen perioodidel kui kõik kulgeb rutiinse plaani järgi. Treeningu- ja puhkereziim on paigas ning muu elu tasakaalus. Kui treeningutesse tekib paus või olen rikkunud reziimi, muutun rahutuks.

Kogu aeg kindlates raamides püsida on aga raske, ka mina olen inimene ja libastun aeg-ajalt. Oluline on siinkohal jääda mõistlikkuse piiridesse!

Lähtun seisukohast- kõike mõõdukalt! Mingis valdkonnas üle pingutades, mõjutab see paratamatult ka teisi osi, inimene on tervik ja vajab mõistlikkuse piires nii piitsa kui präänikut. Äärmuslikku lähenemist ma ei poolda, kuna see asetab kõik ühele kaardile, kahandades oluliselt kogemuse väärtust. Inimese kõik vajadused peavad regulaarselt rahuldatud saama, ainult nii on võimalik elust täiel määral rõõmu tunda!

Sellised mõtted siis tänaseks.

Alati Teie,

Margus

No comments: