Wednesday, January 30, 2013

Minu "profipäevad"

Neid tuleb ette küllaltki sageli, kuid kaugeltki mitte nii tihti, et võiksin ennast profisportlaseks nimetada. Olen läbi ja lõhki amatöör- täiskohaga treener ja kehalise kasvatuse õpetaja! 

Tuleb siiski mainida, et hinges olen eelkõige sportlane- kogu elu on treeningute järgi sätitud, niipalju kui seda töö kõrvalt korraldada annab. Tööpäeva katsun võimalikult väikese jõukuluga õhtusse saata, vabad tunnid kuluvad treeninguteks. 

Kõige nauditavamad on minu jaoks nn "profipäevad", mil saan tegeleda ainult treenimisega. Sellel õppeveerandil mul kolmapäeviti tunde pole,  seega saan põhitreeningu sooritada hommikuti Tallinna Spordihallis. 

Tõeline nauding on sportida viie-kuuekesi kogu hallis, kaaslasteks Gerd Kanter, Märt Israel, Erki Nool, Andres Raja ja Mikk Pahapill! Tunda, et ka mina saan ühe päeva vältel olla nendesugune- tegeleda oma lemmikalaga ajal, mil enamus inimestest oma päevatööd teeb! Nende meeste tööks on sport ja kolmapäeviti on see nii ka minuga, vähemasti meeldib mulle niimoodi mõelda. See on suurim nauding, ideaalpäev! Kujutage ette- te võite oma lemmiktegevusega tegeleda kasvõi päev läbi, niikaua, kuni enam ei jaksa! Selliseid päevi ei ole elus just üleliia palju!

Koolivaheajad mööduvad samuti suures osas "profipäevade" tähe all- töökoormus on siis minimaalne ja fookus suunatud harjutamisele.

Suved on spordipedagoogil reeglina vabad, seega võib ka neid perioode "profipäevade" kategooriasse liigitada. 

Mõlema perioodi puhul jääb absoluutsest unistusest puudu vaid see, et rahapuudusel ei saa neid veeta laagris, mis omakorda tähendab, et igapäevakohustused häirivad treeningrütmi. Ometi on see parem variant kui töö kõrvalt treenida!

Hooaja kulminatsioon saabub aga kevadeti kui lendame lõunalaagrisse. Kaks nädalat märtsikuus on maksimum, mida töö ja rahaliste vahendite arvelt endale lubada saan, aga seda enam ma neid hindan! See on mõnusaim aeg aastas- kogu elu keerleb treeningute ümber! Rutiin "söön-seedin-treenin-passin" on parim päevaplaan maailmas!

Profipäevad on aeg, mil tunnen end tõeliselt õnnelikuna. Neil hetkedeil tunnetan, et tegelen oma kutsumusega ja see on äraütlemata mõnus tunne!

Alati Teie

Margus



No comments: