Saturday, February 4, 2012

Jaanuar

Jaanuari alguses tuli siis lõpuks lumi maha. Mitte et ma seda ootanud oleksin, risti vastupidi! See ilmastikunähtus on vaenlane, iga lumevaba päev on võidupunkt minu kontole. Tihtilugu sõltub kogu hooaja edukus sellest, millised ilmastikuolud talvel valitsevad!


Vaatamata ilmale olen liikunud tõusvas joones. Esmakordselt karjääri jooksul hakkasin talvel kasutama jooksulinti. Lindist on palju abi talviste tempotreeningute tarbeks. Lisaks on sellel hea mõju tehnikale! See kuu sai tehtud viis linditreeningut, mis tõstsid kõvasti enesekindlust ja aitasid kaasa kvaliteedile.


Eriti rõõmus olen möödunud laupäeval tehtud pika tempotreeningu üle. Jõusaali lindil kerisime Lelumehega 25 km, keskmise tempoga 5.50 km kohta. Olgu siinkohal öeldud, et minu 50 km võistlustempo on 5.10/km, seega igati kvaliteetne ja elu võimsaim talvetreening!


Jõuharjutusi on samuti suhteliselt korralikult tehtud, rohkem tuleks aega leida tehnika täiustamiseks. Põhirõhk sellele valdkonnale langeb alates märtsist, kuid ka talvel tuleks aeg-ajalt ikka liigutusi drillida!


Nüüd tuleb veebruar üle elada, seejärel võib hakata laagri-rütmis hingama!


Kõike paremat!


Margus

No comments: